2010-12-12 | 18:24:25

Middag

Nu är vi hemma igen efter en jätte god middag på stranden. Det är sjukt varmt ute och de rinner i ansiktet konstant! Inget party ikväll heller, vi måste ställa om vårat dygn. Så nu sitter Fillan och Carro i soffan och tittar på ett gossip girl avsnitt som vi laddat ner. Jag ska strax gå dit jag också. Sen blir de kortspel och ännu mera film.

Imorgon kommer bruudarna hit och första natten ska dom bo hos oss. Jätte mysigt med utökning i lägenheten. Den känns mer och mer som "hemma" nu vilket är positivt. Igår när jag städade stängde jag in alla fula gossedjur och andra saker i skåp så att vi slipper se dom. Hehee. Hörs snart! /Sofie
2 Kommentarer
Mamma Annette:

Skönt att höra tycker jag att ni tar det lite lugnt, ni ska vara där länge :) jag bakar Lussebullar, imorrn är det lucia tjejer, glöm inte glittret puss & kram till er alla

2010-12-12 | 20:09:04
Mamma Annette:

Saaaaankta Lucia.... har ni lussat på morronen??

2010-12-13 | 08:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: