2010-12-15 | 10:25:14

Stranden

God eftermiddag! Sofie här, IGEN! Dom andra har blivit lite slöa på de här med att blogga nu när jag uppdaterar så flitigt. Men jag ska skälla på dom! Idag har vi legat på stranden exakt hela dagen. Helt underbart har det varit. Det är nog hundra grader ute och strålande sol. Vi har ju fått höra att de ska sluta regna nu och de har det ju gjort, uuunderbart! Vi har badat massor och lunch blev det på subway. Tonfiskmackan ägde.



Hur avundsjuka blir ni inte nu då? Ni ser han som flyger uppe i luften, det ska vi göra någon dag! Även vattenskoter står på schemat. De kostar 1000 bath för 30 min. Fem hundra per person eftersom att vi åker två och två. Det är väl inte så överdrivet dyrt?

Nu ska vi vila ett par timmar innan det är dags för BEACH PARTYY! Vi har fått gratis biljetter som ger oss fri dricka i två timmar + inträdet. Det är även trafik tema, vilket betyder att man målar sig med grön, gul eller röd färg. Jag och Therese får bli röda eftersom att det betyder upptagen, alla dom andra är gröna = siiingel! och gul betyder öppen för förslag!

Dom andra ligger i stor sängen och tittar på senaste Harry Potter medan jag nu bloggar, jag ska snart gå och lägga mig på dom och efter det blir de duschen. Vi hör av oss senare! Byyebyyye
3 Kommentarer
Mamma Annette:

Åååååååååååååååååååååh va härligt det ser ut... Här sjunker tempen från -3 tidigare idag till -10 nu när kl är 17:00....

Ta det lungt tjejer ni ska vara där i många veckor till puss & kram till er alla

2010-12-15 | 17:01:20
A:

Ser inte alls fel ut!! Hur är det med hotellpriser och sånt? Ska nämligen backpacka i mars och skulle gärna vilja ha lite tips :)

2010-12-15 | 17:50:01
URL: http://petits.blogg.se/
storasyster sofia:

det där som flyger i luften där uppe kallas för paragliding och det har jag provat. Inte för att jag är den som någonsin skulle avråda någon till att prova på och lära sig något nytt MEN paragliding är inte kul. Det är iofs inte heller tråkigt. Det är just ingenting. Man mest sitter fast högt uppe i luften. vill ni betala 500 kr för 30 min (man har fattat grejen efter 5) gör det men nu har jag förklarat hur jag upplevde det iaf och jag tror att det finns roligare saker att spendera sina pengar på. Bananbåt är kul och också vattenskidor. Jetski har ja aldrig testat men har hört att det ska vara väldigt roligt!



Vad kul att ni har det bra! theo har gjort en video som han laggt upp på fejjan från deras resa, hoppas ni får det minst lika kul! Jag är helt övertygad om att så är fallet. Vi ses när ni kommer hem

puuuuuuuuuuuuss

2010-12-15 | 23:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: