2010-12-12 | 07:46:51

morgon/dag/kväll?

Heej, nu är det min tur att fylla på lite kände jag, brist på annat om man säger så.
Sofie ligger och snarkar högljutt bredvid mig och Felicia sover som en stock hon med, roliga tjejer!
Jag skulle gärna sova men det går inte alls. Inte nog med att det är hur varmt och fuktigt som helst så bor vi ganska nära en moské --- flera gånger om dagen börjar en gubbe sjunga på arabiska(?) i högtalare runtom området vi bor i. Väldigt tröttsamt, men vi kommer garanterat vänja oss.
Det regnar fortfarande titt som tätt här så det har inte blivit något solande. Tråkigt för vi vill bli bruna nu!!

Hursomhelst, nu ska jag lägga mig och kolla på ännu en film. Ber om ursäkt för att vi är så dåliga med bilder men det har inte riktigt funnits så mycket att fota än, det kommer det kommer. Hoppas att allt är bra med er där hemma!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: