2010-12-12 | 03:17:17

Tjalalaa

Jahapp då är de jag som skriver igen då! Jätte pigg är jag och solen skiner ute. Klockan är bara 9 på morgonen men jag planerar att snart väcka dom andra och äta frukost. Dom kom hem vid fem någon gång och då hade jag hunnit med att städa hela lägenheten. Båda två blev jätte glada och tyckte att jag hade varit sååå duktig!

För en timma sen gick jag och Felicia en morgonpromenad på stranden. Hur skönt som helst men så fort vi kom hem så somnade hon om.. Ganska förståligt dock eftersom att dom kom hem så sent och jag bara har tagit det lugnt. Jag har tyvärr inte tagit några bilder på vårt andra rum, "köket" eller toaletten och heller inga bilder på hur fint det är nu. Men här är två på hur de såg ut innan jag gick in för att städa!





Sådär! Nu vet ni hur iallafall ett rum ser ut. Helt okej ändå? Förutom alla saker som ligger framme såklart. Ni ska få fler bilder senare idag på hur de ser ut nu. Nu ska jag väcka dom andra! Hej hej
1 Kommentarer
Mamma Annette:

Ha ha ha ser ut som hemma din slarver... bra att du tar tag i städningen tycker jag, ett framsteg :) puss puss.. nu har pappa och jag gjort 26st godiskorgar... puuuuuh.. Innebandymatch kl 16:00 mot "Spiiiiiiiiders" Puss och kram till er alla

2010-12-12 | 12:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: