2010-12-11 | 17:23:51

Update

Hemma i lägenheten igen efter en god middag på restaurangen nedanför. Jag åt och drack (vatten) för 150 Bath. Hur bra är inte det? Mina två rumskompisar har gått ut på staden och jag ska vara hemma ensam och ta det lugnt idag hade jag tänkt mig. Packa upp min väska till att börja med, det ser ungefär ut som de gör hemma i mit rum just nu.

Hade ju varit roligt ifall Frida Therry och Linn bodde lite närmare just nu.. så jag kunde hängt med dom istället, för dom ska inte heller parta idag. Men men om jag inte har fel så kommer dom hit imorgon? De blir mycket skoj! Klockan är nu snart halv tolv och jag ska titta på film och försöka sova. Lär väl bli livrädd när Fillan och Carro kommer hem inatt någon gång. Det var allt från mig, hej hej hej då!

ps. Mamma och Pappa (och Kattis & Håkan som också vet att jag är ganska kräsen när de gäller mat) JAG ÅT BLÄCKFISK IDAG! Armarna på den, som till och med hade kvar sugpropparna! Och det var inte äckligt, jag kräktes inte heller. Men jag kommer nog ändå inte äta det igen.. FAST jag har prövat! /S
2 Kommentarer
Katarina:

Jätte bra Sofie, vad duktig du är! Vi är sååååå imponerade!Snart kan du nog äta svamp, lök, spenat, tomater......



Kram från Bergkvistarna

2010-12-11 | 19:37:05
URL: http://thaitio.blogg.se/
Mamma Annette:

Du e sååå duktig Sofie, visst var det lite gott ändå :)

Då vet jag hur det ser ut... om det är lika illa som det brukar vara hemma :)

Vi har nu varit på kalas hos Göran och firat hans födelsedag... Hoppas du sover nu.. för nu är kl 22 här hemma... Puss Puss

2010-12-11 | 21:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: