2010-08-10 | 12:26:17

Det börjar kännas i magen!

Det börjar äntligen närma sig på riktigt! Att Sofie startade upp den här bloggen åt oss fick mig att inse att det inte alls är långt kvar... Det är mycket som måste fixas nu innan vi drar men vi skjuter bara på det, dåliga som vi är. Men som Sofie skrev tidigare så måste vi fixa visum NU!

Har varit i Thailand 3 gånger tidigare men det här kommer bli en helt annan slags resa, och det är väl inte så konstigt med tanke på att vi kommer vara borta nästan 4 månader. Kommer lägga upp bilder från mina tidigare vistelser i Thailand och berätta massa roliga saker om detta älskade land.

Nu måste jag skynda mig men skriver snart igen! / Felicia 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: