2010-08-10 | 19:53:40

Även jag vaccinerade mig!

Men gick in först som tur var. Jag hade bara tagit hepatit A sprutan så tänkte att det var lika bra att ta B också men dom proppa även på mig nån annan så tog 2 sprutor idag och B sprutan gjorde fan i mig ont...

Innan vi mötte upp Carro, Linn och Therese var vi på gärdet och akademikliniken... Jag ska nämnligen göra silikonbröst så var där för att träffa en sköterska och en kirurg. Den 9 september smäller det, wooho! SÅ jävla taggad. Har även gjort Sofie galet taggad.

Nu har jag en spruta kvar att ta, påfyllning av hepatit B. Sen äre bara visum som måste fixas sen är det bara att åka. Men det är massa praktiska saker som måste fixas. Carro hade dock hittat en skit bra lägenhet idag som vi kanske ska hyra.

Puss så länge / Felicia
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: